Logistiek en voorraad
Bij TPA maken we het verschil met logistic excellence
Elk jaar 75.000 m3 hout op de
afgesproken tijd en op de juiste plaats
Een groot deel van het succes van TPA is gebouwd op onze logistieke expertise en de enorme voorraad van 12.000 m3 gecertificeerd vurenhout. Wij snappen hoe belangrijk leverzekerheid, betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn voor jouw bouwmarkt of houtgroothandel. Je wilt je klanten optimaal van dienst zijn en je voorraad zo minimaal mogelijk houden. Daar zorgen we voor met optimaal voorraadbeheer en uitmuntende logistiek!
Speciaal ontworpen voor bouwmarkten en houtgroothandels
Ons voorraadbeheer en onze logistieke systemen zijn speciaal ontworpen om houtgroothandels en bouwmarkten te ontzorgen. Dankzij ons Vendor Managed Inventory (VMI)-systeem en elektronische orderverwerking (EDI) kunnen wij je voorraad moeiteloos beheren en zorgen wij voor een naadloze levering.
- Vendor Managed Inventory (VMI) voor een optimaal voorraadbeheer.
- EDI orderverwerking voor snelle en foutloze orderverwerking en levering binnen 72 uur.
- Efficiënte en flexibele processen om soepel in te kunnen spelen op onverwachte veranderingen.
Ook in onze logistieke oplossingen speelt duurzaamheid een rol
Met onze logistieke oplossingen zijn we in staat om de voorraad van jouw groothandel of bouwmarkt op peil houden. En met ons uitgebreide netwerk van betrouwbare transporteurs en logistieke partners zorgen wij ervoor dat je altijd voorbereid bent op pieken in de vraag. Ook duurzaamheid speelt hierbij een rol. We minimaliseren transportbewegingen door bestellingen te bundelen en werken uitsluitend samen met partners die voldoen aan de milieu- en veiligheidsnormen. Zo dragen wij bij aan een schonere toekomst, zonder concessies te doen aan de leveringsbetrouwbaarheid.
Veelgestelde vragen
Hieronder vind je de antwoorden op enkele veelgestelde vragen onze logistiek en voorraad.
Jazeker, TPA biedt maatwerk in logistiek voor zowel bulk- als maatwerkbestellingen. Leveringen kunnen altijd snel en flexibel worden uitgevoerd.
We hebben goede afspraken gemaakt met onze transporteurs en we hebben een bewezen logistiek proces. Maar vooral door onze ruime voorraad vuren- en grenenhout kunnen we vrijwel altijd snel leveren.
Het makkelijkste is om even contact op te nemen met onze binnendienst verkoop. Dat kan telefonisch of per e-mail. Alle gegevens vind je op de contactpagina.
Nee, hier maken we bij TPA geen gebruik van. Je bestelling wordt geleverd op het afgesproken tijdstip. Bij wijzigingen in de levertijd nemen we tijdig contact met je op. Ons klantenserviceteam staat klaar om al je vragen over de locatie van de bestelling te beantwoorden. Zij hebben toegang tot actuele informatie over de status van de levering en kunnen, indien nodig, direct contact opnemen met de transporteur om je zo goed mogelijk te informeren. Ons team streeft ernaar om snel en efficiënt te reageren.
Neem contact met ons op en vertel ons hoe we je kunnen helpen!
Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een vraag over ons houtproducten of wil je meer weten over een mogelijke samenwerking?